Sayfalar

Gereğinden Fazlası


 Bazılarına ve bazı şeylere gereğinden fazla anlam yüklediğimi farkettim. Zaman geçtikçe ve yeniden nefes alabildiğinin farkına varınca hiçbirisinin bir önemi kalmıyor. Mesele kendini bir deliğe kapatıp özlediklerini neden özlediğini düşünerek hayatının mastürbasyonunu suçluluk zımparası ile yapmak değilmiş.
 Bu; dışarı çık bir nefes al yeni kızlarla tanış tarzından bir tavsiye değil. Ya da önce kafanda bitir hacı tarzıda değil. Bu sadece biraz tecrübe, biraz nihilizm ve biraz da carpe diem. Bu üçünü aynı cümlede nasıl birleştirdiğimi bilmiyorum. Birkaç yumruk yiyip camdan yapılmadığını anladığında sınırlarını zorlamadan yaşayamazsın diye bir klişe vardı. Evet klişe evet. O zaman gençtim ve klişe olduğuna katılıyordum sadece. Öldürmezseniz sevinirim.

 Uçucu madde kullanmışçasına davranan kızları hiç anlamıyorum. Yolda yanınıza gelene kadar size hayran hayran bakarlar siz ise onun farkında değilmiş gibi davrandığınızı unutup baktığınız anda kafalarını çevirip sanki o ana kadar siz ona hayran hayran bakmışsınız da o yüz vermiyormuş gibi muamele etmeye çalışırlar. Ara kesiti de sunduk. Devam edelim.

 Hayatım boyunca kullanmayacağımı bildiğim ama hafızamda tutmakta ısrar ettiğim şarkı sözleri ve film repliklerinden nefret ediyorum. Sadece kendi içimden sayıklayacağımı biliyorum çünkü. Ben hayatım boyunca hiçbir kıza 'seni özlemekten yoruldum' ya da 'sensiz geçen her günüme lanet okudum' diyemeyeceğim sanırım. O kadar insan geçmişken hayatımdan hele de.. Son sözlerim çarpıcı olmadılar hiç. Unutulmayacak işler başarmadım hiçbir zaman. Beni yıllar sonra hatırlayacakları bir sebep veremedim hiçbir insana. Verdiğimde ise kıskanıp o sebepleri geri almak istedim hep. Ondan kendimden nefret ettirerek uzaklaştım giderek. Bu zamana kadar sesi çıkan olmadığına göre gerçekten de rolümü iyi oynayıp sağlam nefret ettirmişim kendimden. Çünkü bir kalbi sarmadan ölmek istemiyorum. Ve o kalbi tamamen sardığımda kendi kalbimi de o avuçlara bırakacağım. İşte o zaman ölmek bile huzurlu ve hoş birşeymiş gibi gelebilir kulağa sanırım. Ve üzerimde uyuyacak meleği hayal ediyorum hep. Yorganlarla değil, onun kanatları altında ısınarak güzel rüyalara dalacağım geceleri.. (lan tamam abazalıktan kırılıyorum amk. he rahatladınmı yavrucum. swh swh.)

Ygs'ye 3. kere gireceğim diye gireceğim okulu evden 33 km uzağa vermişler. Ebesinin amı ya. yazının ortasında sinirlendim bak yine bok oldu. Sonrakilerde görüşürüz. Tükürdüm ki ben bu yazıya okunmaz ki bu. ehe mehe. Uçucu madde kullanmanın sonuçları vol-1.

Bak yazıyı yazdım şakayı yaptık tamam ama şarkı konusuna gelince o konuda asla taviz vermem. Şaka bir önceki satırda kaldı. Hayatın bazen herkesten sert vurabileceği ihtimalini unutmayın. Ve evrenin mizah anlayışının aslında komikmiş gibi gösterip bizi g.tümüzden sikmeye çalışmak olduğunu da unutmayın. Hepinize iyi geceler.


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder