Sayfalar

Hayatın çok comolokko olması fikri

 Ben bu satırları yazarken de şu an siz okuyorken de birileri dünya üzerinde sevişiyor olacak hep. Bunu bilin istedim sadece.

 Hiç mutlu oldun mu sen? Üstünden gecelerce kalkmayan korkuların, endişelerin oldu değil mi? Hiç o endişelerin yersiz olduğunu gördüğünde buruk bir sevinçten ötesini yaşadın mı? Hayallerimin bile ötesinde bir hayat yaşıyorum ben diyebildin mi kendine? Ya da hayal kurmaya fırsatın oldu mu hiç?
 Vücudunun her noktasına iğneler batması hissi uyandıracak soğuklukta bir ırmakta yüzdün mü hiç... Ya da mutluluk denen şeyin sadece gözlerini kapattığında içinde hala duran o sıcaklık olduğundan şüphelenmedin mi.

 Hepsini siktir et. Sen hiç boka bulanmadan dünyaya gelebilecek bir yumurta hayal ettin mi? Boyut kavramını eski kız arkadaşıma anlatırken bahsetmiştim; bir yumurtayla aynı boyutta yaşıyorsan o yumurtanın içini görebilmek için o yumurtayı kırıp öyle bakman gerekir. Eğer yumurta 2 boyutlu bir nesne olsaydı sadece en ve boydan oluşup derinlik kavramını barındırmayacağı için dışarıdan yumurtanın içindekini görebilecektin. (Bu muhabbet nereye kadar gidecek bilmiyorum fakat devam edeyim. İlgi çekebiliyor bazen.) Yani içinde bulunduğun boyutun bir altını rahatça inceleyebilirsin. (3. boyutta yaşıyorsan 2. boyutu mesela.) Başka bir örnekle açıklayayım. Televizyondaki görüntü 2 boyutludur. Sen ise 3. boyutta yaşadığından dolayı 3. boyuttan ona bakarsın ve ekrandaki yanılsamaları görürsün. Ama onlar seni göremez. He canım he Zeki Müren de sizi göremeyecek. Yüzyılın tartışması sona erdi nihayet.
 Boyut olayını falan çok karıştırdım yazı gereksiz yere yine uzayacak ama önemli değil zaten yarıda kesip kaçmama alıştınız sayılır. Anlatmak istediğim şu ya. Ruhun 4. boyutta yaşadığı için senin 3. boyutta sıkışmış bedeninin içini görebilir. Fakat sen ruhunu fiziksel olarak görüp hissedemezsin. Hissetmeye yaklaştığın anlarda da bilincin açık olmaz. Göbek hizasından asılma ya da çekilme hissi, irkilme, şelale altında duruyormuş gibi bir ferahlık hissettiğin anları hatırlamaya çalış. İşte sen o anda bedenine dönen ya da bedeninden ayrılan ruhunu hissettin. Şanslı çocuk.

 Rüyalar hoştur güzeldir. Fakat bir de gerçek vardır ki gayet comolokko.

Evet bir yazının daha içine sıçtım. Bir ara bu yazıyı güzel bir şekilde bağlarım umarım. ok kib bb.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder