Sayfalar

Ara ara ara!


 Biraz soluklanmaya karar verdim. Haftalardır yazıyorum fakat hiçbirşey değişmiş değil. Şimdilik inzivaya çekilme diyelim.
 Gölgesiz Birey adlı hikayemin birinci kısmını burada da yayınlamıştım. Döndüğümde devam edeceğim. Dönene kadar kendimi spora ve sosyal hayata ayırmayı düşünüyorum. Arkadaşlarımla vakit geçirip daha az müzik dinleyeceğim. Ve daha az sigara içerim.
 Bu arada daha taslak aşamasında olan yüzlerce yazı var. Birkaç da projem var. Onları gerçekleştiririm. Üyelik sistemine de geçmeyi düşünüyorum. Blogun herkese açık olmaması için. Sadece takipçilerin okuyabilecekleri bir hale getireceğim. Bilmiyorum belki de getirmem.

 Ara vermeme kızacaksınız biliyorum fakat şu sıralar öyle gerektiriyor. Merak etmeyin döndüğümde hem üslubumu hem de kalemimi daha düzgün bir hale getireceğim. En azından çalışacağım.

 Çok fazla avarelik yaptım dünyanın yeşil bahçelerinde koşarken. Hayatıma düzen getirme iddiasında bulunmayacağım; girmeyeceğini biliyorum çünkü. Sadece kafamı biraz daha fazla meşgul etmeyi düşünüyorum. İngilizceye gerçekten ağırlık verip beğendiğim tüm filmleri alt yazı ve dublaj olmadan ana dilinde izlemeyi düşünüyorum. Almancayı tekrar edip İspanyolca'ya da göz gezdiririm. Hazırlık senem olduğu için elimden sadece dil öğrenmek geliyor meslek adına.

 Seneye daha yoğun olacağımı bildiğim için bu sene serbestliğin bokunu çıkaracağım. Geçen yazıda bahsettiklerimden birkaçını hatırlayın. Kim bilir belki yeni birileriyle tanışırım ve yeni doğaçlamalar yapmaya başlarım. En azından son senaryom şu anda yolunda gidiyor. Bozulmasını istiyorum. Yeni senaryolar yazmadan yaşamak istiyorum. Rüzgarın beni sürüklediği gibi. En azından rüzgarın esmesini istiyorum. Ve temiz havayı ciğerlerime çekmeyi.

 Birkaç şey daha vardı anlatacağım ama toparlayamıyorum bir türlü. İlerleyen zamanlarda anlatacağıma dair söz veriyorum. Ben dönene kadar bir yere kaybolmayın. Gerçekten de mükemmel yazı ve konular ile geleceğim. Ve yeni şarkılar ile.. Kendinize iyi davranın ve hiçbir zaman hayatınızın ritminin bozulmasına izin vermeyin!

Veda ederken;
 

Bohem olma vakti çoktan geçmedi mi ?




Sevgilerimle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder