Sayfalar

Mahşerin 4 İtlisi

 Merhaba yine ben. 

 Naber? Birkaç gündür ortalarda yokum diye meydan boş mu sandınız? Biz daha ölmedik!.
Yazıyla başlığın her zamanki gibi alakası yok. Yine taslak falan hazırlamadım kafama ne gelirse dökeceğim sizlere. Bir de yazı sonunda şarkı paylaşacağım her zamanki gibi. Sonra evlerimize dağılacağız. 

 Ara verdin de ne bok yedin diye soranlar olacaktır. Hiç bir bok yapmadım. Öyle boş boş gezindim amk. Ne yapayım. Müzik falan dinledim okula gidip geldim canım sıkıldı yattım gezdim oyun falan oynadım öyle işte. Fazla özele girmeye gerek yok.

 Yazamadım be. Valla yazamadım. Hiçbirşey yazamadım ara verince. Yazmak istemediğimden değil. Yazmadım lan işte. Hesap mı verecez bir de.

 Hadi farklı birşey deneyelim. Günlük blog yazarları gibi yazayım.
 Her neyse, yine egomun esiri olmuş bir şekilde koridorlarda geziyorum. Bu arada çok hoşuma giden bir tshirt aldım pilav yoğurt yedim öğlende yeşil sıçtım falan. Klasik günlük blog yazarlarını hiç anlamamışımdır zaten. He çok hoşuma giden bir tshirt aldığım doğru bu arada. Melek deseni falan var. Yeni bir kızla tanıştım dün. Çok hoştu. Tasvirde üstüme yoktur fakat bırakın bende kalsın bu seferlik güzelliği. 66/46 kızıl aşk alevi desem yeter sanırım. Lan :)
Mahşerin ilk itlisine gelsin.



 İki okutmanla boş yere tartıştım bugün. İlgilenmediğim derslerde müzik dinliyorum ve buna izin verilmemesi gerçekten canımı sıkıyor. Her ortamda tartışabilirim müzik dinleme özgürlüğümü.
 Yeşil sıçtığımı söylemiştim.
 Yeni saç modelim dikkat çekici oldu galiba. Hazır yaza girmeden bir de dövme çaktıkmı tamamdır.
Kafam kadar güzel misin demek istediğim insanlar var.
 Bu aralar fazla özet geçer oldum. Ayrıntılar için bekleyiniz.
Hayatımda ciddi isen sonuna kadar varım; dalga isen manyak sörf yaparım.
Bu aralar fazla apaçi oldum. Ayrıntıları boşveriniz.

Şöyle boş bir sayfayı saçmalıklarla doldurmaktan insanüstü bir zevk alıyorum. Ve hayatınızdan bu yazıyı okuyup bana bela okuyacak kadar süre çalmak.. İşte zevk budur.
Mahşerin ikinci itlisine gelsin.



 Götle gülmek ne korkunç bir deyimdir. Ağızla gülerken ne şekillere giriyoruz bir de siz düşünün artık orasını.
Şiir yazanın değil ihtiyacı olanındır diye bir söz var. Yalan lan o. İhtiyacı olmayan adam şiir yazmaz. İhtiyacı varsa da başkasının yazdığını kullanmaz.

Evlenmeden sekse karşıyım. Evlenmeden yapabiliyorsan evlenme yavrum o zaman. Beleş seks ve yemek için evlenmek de neyin nesidir. Anlamadım sizin gibileri hiç. Aslında olması gereken seksten önce evliliktir. tmm ok kib bye .ss

Bağa mı didin? Bağa? O zaman kime dedin?
mahşerin üçüküncü itlisine gelsin.


 Direk olaya giriyorum. Mahşerin dördüncü itlisi biraz sakat çünkü.
Dördüncüsü ölüm olan bu grup bayağı cafcaklı. E videoyu da tahmin etmişsinizdir artık. Öncesinde biraz daha sohbet edek mi? Edek la. He bak aradan döndüğümde üslubumu düzelteceğim demiştim. Siktiret.

 Lan moralim çok bozuk be sözlük. Pardon bu başka bir hikayedeydi. Neydi o çocuğun adı dur söyleme dur dur.
 Lan moralim çok bozuk piçler bi bakın hele. Lan bu da başka hikaye. Neydi o herifin adı? Heh Esteban Alexander Gyptio.

 Ölümden korkmuyorum desem? Böyle cıvık bir konunun altına da zaten böyle bir önerme yakışırdı. Bunun önerme olup olmadığını bile bilmiyorum. Matematiği hiç sevmemiştim zaten. Hala da sevmem.

 He bu arada ucunda ölüm olduğunu bilerek insanlar birbirini niye mi siker?
Hayat seksle bulaşan ölümcül bir hastalık demiş Hakan Günday. Adam haklı beyler dağılabiliriz. Hayatını sikmekse oradaki gizli nesne; o zaman bilemem. Hiç birisinin hayatını sikmedim. Yumurtlamadan yumurtadan da anlarım tamam ama birisinin hayatını güneşli bir pazar günü becerebilirsem bunu size açıklayacağım şimdilik bir malümatım yok. Şeytan reklamını iyi yapıyor bu devirde o kadar.
 
 Bir de şöyle bir gerçek var. Palavra sıkarken bile doğruyu söylersen; sikerler.

Oh dead; it's me; what's up?




Merhaba. Çok tatlısın. Canın acıdı mı?
Nasıl acıyacak! Cennetten dünyaya düşerken tabiki de seni idiot. İdiot demeyeydik iyiydi.
Bir de böyle birşey var.

Eski rüyalarımı özledim. Hiç görmediklerimi de. Şu anda gördüklerim hoşuma gitmiyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder