Sayfalar

Sizler Eşsiz Kar Taneleri Değilsiniz

 Evet. Sen, sen, sen.. Hepiniz. Kendini bir bok sanan pislik sürüleri. Sizler sikilmiş birer bok yığınından başka birşey değilsiniz.

 'Ohoo bu ne lan adamı zahmet edip okuyoruz bir de küfür yiyoruz' dediğinizi duyar gibiyim. Bu aralar içimdeki nefreti pek kontrol etmeye çalışmıyorum da mazur görün. Düştüğüm bu 'Karabük' kod adlı karadelikten kurtuluşun tek yolu biraz olsun kendimi rahat hissetmeye çalışmaktı. Eh, geldiğim zamanlarda alışmaya çalışıyordum falan. Burada arkadaş çevremi oluştururken seçici davrandım en baştan ve şu anda hepsi hala yanımdalar sağ olsunlar. Birkaç hata yaptım onları saymıyorum bile hiç. Görmezden geliyorum çünkü konuştuğunda fakültenin IQ seviyesini düşürecek kadar aptal insanlarla haşır neşir olmuşum meğerse.
 Üniversitede yeni ortam yeni insanlar falan filan hayali ile göndermişti babam beni buraya. Evet; babam kurdu bu hayali. Bense 'lan lise 5 devam işte. üniversite kapısından girene yeni beyin mi takıyorlar lisede bu adam neyse orada da aynı bok' diyordum. Haklı çıkmışım orasını fazla karıştırmayın şimdi. Memnun olmadığım birkaç şey var burayla ilgili. Küçük bir köy gibi hikayesini zaten Karabük'te okuyan herkesten duyabilirsiniz. Kısacası bok içinde debelenen bilmem kaç bin öğrenciyle beraber debeleniyorum bende.
 Şunu farkettim. Karabük'te okuduğu halde hala geldiği yerin havasında gezen adamlar var. Sanırsın Odtü'de okuyor pezevenk. Ben İstanbul gibi bir yerden geldiğim halde kendimi burnu havada gezerken hatırlamıyorum pek. Ee bazen sırf gıcıklık olsun diye hepimiz öyle davranıyoruz. Gezdiğim anlar için de kusura bakmazsınız artık.

 Her neyse;

Her neyse işte..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder