Sayfalar

Sigara İçen Kadınlar




''uzun bacaklı, kotun yakıştığı biri, üzerinde de sadece bi tişört. beyaz üzerine, 70’lerin punk kültürünü andıran bir baskı. dikkati çekti hemen. garsonu narin bir el hareketi ile çağırdı (anlatmaya çalışayım. gözler kısık, elini çok kaldırmadan, orta ve işaret parmaklerı diğer parmaklara göre daha üstte). birası geldiğin zaman, kül tabağı da istedi. ''işte'' dedim ''hazır ol, şimdi bir kadına aşık olacaksın''… çantasıdan çıkardı paketini, reklam olmasın diye markasını yazmıyorum ama eğer sigara içseydim, ben de o markayı içerdim. daha maç başlamadan attı golü yani. o da ne, tek bir sigara kalmış. bir an asıldı suratı. şeytan diyor koş hemen köşedeki markete, yap jestini. saçmalamadım tabi o kadar. yavaşça kalktı, istiklal'e doğru döndü. az önce aklımdan geçeni kendisi yaptı. iki paket almış hem de. birini çantasına yerleştirdi, diğerini masanın üzerine koydu. bana bak, ben de hafiye gibi takipteyim. neyse, yaktı sigarasını. yani öyle bir beklemişim ki, utanmasam alkışlayacağım. pakette kalan son sigarayı yaktı. paketi buruşturdu, masanın üzerine bıraktı. hani bazıları sürekli saçıyla oynar ya, bu sigara paketiyle oynuyor… birasından yudumları alırken, bakışlarımı yakaladı. hahaha rezalet. hemen kafayı çevirdim, daha da komik oldu tabi. yeni aldığı paketi de açtı. narinlik akıyor üzerinden, sanki piyano çalıyor yelloz. yelloz dedim ama haketti yani. öyle üflenir mi o duman ? bitirdin be bitirdin. al bunu, eve götür, hiç dokunma. ciddiyim, bütün gece sigara içir. o sigara dumanını üfledikçe, ben çereze yumuldum, o yeni sigara yaktıkça, ben yeni bira söyledim…

eksi sözlük'ten alıntıdır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder