Sayfalar

Kızıl (Gelecekteki Sevgiliye Mektup)



 Kana kırmızı rengini veren madde nedir sorusuna 'ne bileyim bayrak oğlum' ya da 'fişne suyu' cevabı veren adamlar tanıdım. Komikli videolar arada sırada işinize yarar ama gece kafanızı yastığa koyduğunuzda gözlerinizin önünde o gün izlediğiniz komikli videolar değil de unutmaya çalıştığınız bol acılı oldukça dramatik anılar canlanır.
 Bu sefer konuyu dağıtmayı düşünmüyorum çünkü mevzu ciddi.

 Bir kız hayal ediyorum. Dur bir daha keseceğim. İlerideki kız arkadasıma ufak bir not.
-Sakın ve sakın bir gün seni tavlamak için blogum var dediğimde gelip bunları okuyup sevgili olana kadar ses çıkarmayıp sevgili olduktan sonra 'bu ne aşkım?' diyerek yanıma gelme. Önceki yazılarımdan birisinde 'büyük göğüslü hatunlardan hoşlanıyorum' demiştim ve o zamanki kız arkadaşım (hani buraları okuyorsundur belki ondan kız arkadaşım dedim. okumayacağını biliyorum ama küfür etmeden şu yazıyı bitirmek istiyorum. senle dar ve karanlık bir sokakta ikimiz de yalnız ve ellerimiz ceplerimizde ahmak ıslatan türden bir yağmurun altında yürürken karşılaşma sahnemize sakladım tüm küfürleri.) 'bu ne okan?' demişti. Adım ağzına en başından beri yakışmamıştı zaten. Şimdi anacağı zaman 'Allahın belası pislik herif' diye sesleniyordur. Her neyse; kendisi bacak kadar boyla seksen beden göğüslere sahip birisiydi. Yani anlayacağınız boyuna göre füze sayılmasa da ele gelir miktarda bir çift memeye sahipti. 'ee orda bahsi geçen hatun sen olamaz mısın?' diye sormadım. Birşey konuşmazdı pek. Hayır hayır mükemmel değildi; ağzı ve dili vardı. En azından dişlerini değdirene kadar hissediyordum bir dili olduğunu.  Aha esprili nükte yaptım bir de meme dedim büyü bozuldu. Birazdan küfür kıyamet gidecek burada. Neyse; siktir edin.
 Gelecekteki sevgilime not diyordum; bebeğim, bitanem, hayatım, herşeyim. (2b-2h kuralı.)  Ben bu yazıları senin kollarında uyumayı hayal edip seni bekleyerek boş boş geçirdiğim günlerde sırf zaman geçsin diye yazıyorum. Yok öyle şeyler yani. Kızılmış falan onların hepsi yalan. Ben senin saç rengine hep hastaydım zaten. Biraz kızıla boyasan değişiklik olsun kötü mü olur? Tamam sustum.
 Kızıl fantezilerim yine başka bir yazıya kaldı. Yine sıçtın hayatımın x dakikasına diye gelmeyin bana lütfen. Doların arkasındaki baykuş resmini koyup 'hepimizi sikecaklaaaar' diyen çığırtkanların 4 milyondan fazla okunduğu bir sanal dünyada yaşıyoruz. Evet sanal dünyada yaşıyoruz. Çık dışarı; karşı cinsle tanış mastürbasyonu ve gereksiz alışverişi bırak. Toplumsal vaazımı da verdiğime göre hadi bana eyvallah.

(Fotoğraf temsili ve alıntıdır.) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder