Sayfalar

Yalnızlık

Ergenler gibi yalnızlığa methiyeler yada yergiler düzmeyeceğim. Sadece çamaşır bulaşık zor gerisi idare ediyor. 3 gündür falan sosis kaynattığım salçalı su zift gibi oldu değiştirmem gerekiyor sanırım.

Blind Guardian dinliyorum. Çok hoşuma gitti şarkıları. Orta dünya manyağı birisine fazlaca etki yaratıyor.


Çok güzel ve dinlendirici değil mi? 3 dakikaya sığdırılabilen mucizelerden birisi daha.

Ben yavaş adımlarla bu dünyadan ayrılırken kulaklarımda çınlamasını istediğim melodilerden birisi de bu artık. Liste bayağı uzun ama yavaş adımlar dedik zaten acelemiz yok; o kadar sene çekmişiz dünyanın derdini tasasını, birkaç dakika daha sürebiliriz sefasını elbet.








Her neyse artık bize ayrılan sürenin sonuna gelmiş bulunmaktayız. 
Aslında süre falan yok kafama göre ayarlıyom ben onu. Karizmatik bir son olsun istemiştim. Çok şey istemişim bak beceremedim.
Allağaamanadolun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder