Sayfalar

Sanırıım aşık olma dönemim yaklaştı.


Safî abazalıktan bahsetmiyor şair burada.
Lan konuyu getirip götürüp dolaştırıp Amy Macdonald'a olan aşkımı anlatacaktım. Şu videoyu da gösterip ne kadar güzel (güzelden kastım beyaz ten iri renkli gözler falan) ve kadife sesli olduğunu (ki bir kızda ilk dikkat ettiğim şeylerden birisi budur.) empoze etmeye çalışacaktım.
Kediyi merak öldürürmüş hacı. Haxball'a girme isteğime 'yürügit lan ben aşkımı araştırıcam' demeyeydim iyiydi. Ünlü bir sözlüğün birisinde yazana göre (hatta entry şu) sesine aşık olduğum hatunun içinde yazara göre Osman; bana göre de en azından bir Al Paçino falan yatıyormuş.
 Abartılacak birşey yok demeyin sakın. Abi baksanıza yazının altındaki videoya Allahınızı severseniz. Hayattan soğudum yemin ederim.  Tamam sigara ile marine edilmiş bir ses karizmatik olabilir ama bu hatuna yakıştıramadım. Çok kötü durumdayım tahmin bile edemezsiniz.
Alın işte hayallerimi yıkan o video;
Abi hatundaki 'tonight' deyiş anındaki ses oktavı bizim mahalle müezzinlerinden çıkmaz yeminle çıkmaz. (Oktav ne tam olarak bilmiyorum ama doğru cümle kurdum sanırım. Karga sesli karı işte.)

-Dur be oğlum tamam ne ağır abaza adamsın. (iç ses) Sen değil misin senelerdir sesinin şu halde olduğunu bildiğin halde Shakira'dan vazgeçmeyen? Olm şizofren misin sen? Süt gibi hatun (nasıl bir deyimdir bu kendi iç sesimden iğrendim) sırf sesi biraz kalın diye bırakılır mı?
 -Sana ne oluyor lan iç ses? sanane oğlum. süt gibi hatunu bırakmışmış. Sanki nikahlı karımdı. Sanane ya. Zaten çok sinirliyim git sinirimi senden çıkarmayayım şimdi.
 -Abi sen içkilisin gel şu işkembeciye ayılırsın biraz.
 -He şöyle. Süt gibi hatunmuş. Oğlum içinde yeminle aslan yatıyor hatunun. Bizi sik..!? utanmasa olm bu.
-Şşşş abi tamam gel sadece.

Ve karanlığa doğru yürüyüp gittiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder