Sayfalar

Neden 'aksped' Diye Soranlar İçin

Okuyucularımdan yoğunlukla bu soruyu duyuyorum.
Tamam tamam yalan söylemiyeceğim. Hiçbir Allahın kulu gelip de bana bu soruyu sormadı. Zaten blogu devamlı kimlerin okuduğundan da kapsamlı olarak haberim yok. Kendi kendime tribe girdim burda. Açıklayayım bari neymiş aksped.
 Türk insanı olarak takma isim bulma konusunda oldukça yaratıcıyızdır. Özellikle online oyun ve chat sitelerinde. Yıllardır bunu tecrübe etmiş birisi olarak hala takma isim (nick diyelim şuna ya TDK değiliz ya.) bulma konusunda bayağı bir yeteneksizim.
 Yıllarca oknusta'yı kullandım. Kimi zaman oknusta34 kimi zaman oknusta92 falan diye değişti. Önceki blogumda öyle birşeydi yanlış hatırlamıyorsam. Bu blogu açma fikri aslında akvaryum blogu olarak çıktı ilk. Kendimi bildim bileli bizim evde akvaryum eksik olmaz. Şuanda da nadir bulunan lepistes (half black pastel yellow bunlardan birisi) ve discus türlerinden beslemekteyim. Ayrıca her yaz sabit olarak petshop'larda çalışırım. Deneyimim bayağı fazla bu konuda yani. Ve şu blogu açmadan önce burayı açtığım için akvaryumdan burada bahsetmeyi düşünüyordum.  Aksped'in ''ak'' kısmı buradan geliyor.
 Önceki blogumu takip ettiyseniz ya da ayaküstü uğramışlığınız varsa o da olmadı en azından beni tanıyorsanız sporla ilgilendiğimi biliyorsunuz. Spor derken kahvehane futbol yorumculuğundan bahsetmiyorum tabiki. Lisanslı olarak uzun süre futbol geçmişim var. Amatör olarak masa tenisi, basketbol, yüzme ve satrançla ilgileniyorum. Ayrı olarak body building, mma, boks ve wing chun üzerine azımsanamayacak deneyimlerim var. Bu konulardaki deneyimlerim de blogda yer almayı hak ediyordu. 'aksped'in 'sp' si burdan geliyor.
 Geriye 'ed' kaldı. Tahmin edebiliyorsunuz artık sanırım. Evet evet; edebiyat. Orhan Pamuk gibi mutlu olmak için yazmıyorum, lisede edebiyat derslerinden nefret ederdim, ayrıca cin ali'den sonra ilk okuduğum kitap Harry Potter ve Ateş Kadehi idi. Yani ara boştu. Ondan sonra ver elini fantastik edebiyat, dünya klasikleri, yeraltı edebiyatı, Bukowski, Dostoyevski, Palahniuk.. 'ed' de buradan geliyor.
Akvaryuma ayrı blog açtım, spor deneyimlerimi çocuklarıma saklıyorum, edebî değeri olan tek yazım yok. Ee nerde kaldı 'aksped'? diyenler için söylüyorum. Başlığa dikkat edin. Ben bu blogu sadece zihnimde karmakarışık duran cümleleri sıralı olarak saçmalamak için açtım.
Hayırlı yolculuklar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder