Sayfalar

Hedefler ve Destekler

Küçüklüğümden beri fizik ve doğa bilimine aşırı ilgi duyarım. Evrende her oluşumun altında enerji'nin yattığını (sakin şakirtcanlar bende inanıyorum elbet.) öğrendiğim ilk gün 'mesleğimi buldum işte ben fizik okumalıyım' demiştim.
 Gel zaman git zaman derken lise son sınıfa geçtik. Ben genelde planlarımdan bahsetmeyi seven birisi değilimdir. Nasıl olduysa bir gün birisine açtım bu konuyu. İşin aslını daha anlatamadan aldığım yanıt şuydu. 'fizik okuyup naapacan?'
 'Napak panpa sana sokcam' demek gelmişti o anda içimden. Küçükken tır şoförü olmak istiyordum lan daha mı iyiydi? Gittik adama hayallerimizden bahsettik verdiği tepkiye bak. Lan kimsin sen gavat diyerek çirkinleşmek istemiyorum.
 Neden fizik istediğimi söylemiştim. Aslında altında yatan 'Kpss'ye girer milli eğitime kapağı atarım ondan sonra her ay yatsın mayış ehehe mehehe' gibi bir düşünce de yoktu. Tamamen aşk ile sarılacaktım fiziğe. Mucit olmak Türk'ün neyine; kıçıkırık bir öğretim görevlisi de olsam bana yeterli demeye de başlatmışlardı yavaş yavaş.
 Sonra herifin biri daha çıkıp 'fizikçiler iş bulamıyor oğlum hepsi aç bak benim amcaoğlu Hakkari'de fizik okudu şimdi itfaiyeci' tarzında birşeyler söyledi. Tam olarak hatırlamıyorum çünkü hayallerimi ya da yaptığım işi kötüleyenleri kulağımla dinlemem genelde.
 Tabi ki de kuantum fiziğini öğrenip zamanda yolculuk yapmayacaktım. Çılgın şey seni.
 Bu da 'fizik bölümü okunmaz oğlum yeaaa' diyenlere gelsin. Yazı niye kısa sürdü anlamadım.
 Aslında doğuş'un meşhur swf'sini hediye edecektim de azımsanamayacak bir kitle. Ağzımı kırmasınlar sonra.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder