Sayfalar

Ayrılık..

  Çok ... konular seçiyorum biliyorum. Bu arada noktalı yere gelecek cümle dilimin ucunda ama çıkmıyor.
Ayrılığın türleri vardır. Birisi zorunlu olarak, diğeri gönüllü olarak.
  Aklınıza hemen aşk sevgi zıvırları gelmesin. Üniversiteyi düşünebilirsin ilk olarak mesela. Ailenden uzak bir şehirde okuyacaksan ayrılık zorunludur senin için. Bir de askerlik var orası ayrı.
 Gönüllü ayrılığa tanım yada örneğim yok. Niye ortaya attığımı da bilmiyorum. Evet; noktalı yere gelecek kelime de 'klişe' idi. Bu kadar uğraşmaya değecek bir kelime değil ama idare ederiz artık.
 Konudan uzaklaşmayalım. Ayrılık üzücü birşeydir.  Bende iyice ilkokuldaki kompozisyonlara cevirdim burayı. Düzgünce yazmaya başlıyorum artık.

 Hayatına giren her bir nesne ya da birey senden bir parça alır ya da sana bir parça ekler. Yani senin hayatına ortak olmuştur artık. Ne kadar sevmesen de görmezden gelsen de o seninle etkileşime girdiği andan itibaren hayatında bir parçadır. Ayrıldığınızda ise o parça da senden kopar gider diyerek klişe girişimi devam ettirmeyeceğim.
 Eeh yeter bu kadar resmiyet. Samimi olacağım. Hayatıma bir sürü kız girdi. Beklenmedik şekilde olanlar da oldu, peşinden aylarca koştuğum da. Sevmiyormuş gibi göründüm hep, ki tercihim buydu yada değildi; şu yaşadığım an için önemli bir detay değil zaten. Ben büyük göğüslü hatun seviyorsam bütün büyük göğüslü hatunlar o zaman benim için aynıydı. Bundan kaynaklanmış da olabilir ya neyse.
 .
 .
 .
 Bu araya haftalarca cümlelerden kaleler, şehirler inşa edebilirim. Kendimi savunmak istesem senaryomu evde kendim yazıp ayna karşısında oynardım. Buraya gecenin bu saatinde içimi dökmeye geldim.
...
Bir söz vardı kimin bilmiyorum ama şöyle birşeydi hatırlıyorum;
''Tam unuttum derken bir şey olur; Bir şarkı çalar, biri onun gibi güler, birisi parfümünü sıkıp onun gibi kokar ve insanın tüm unuttuğu boşa gider..''


Sözün doğruluğunu tartışmak bana düşmez. Ama kimse onun gibi gülmüyor, kimse onun gibi kokmuyor. Kimse onu bana hatırlatmıyor. O; aklıma sadece yalnız kaldığımda, kendimi bir bütün gibi hissetmeye çalıştığımda, canım yalnızlıktan çok sıkıldığında geliyor.




Canım sıkıldı. Sonra yazıya devam ederim. Chuck başlamış gidip izleyeyim. Görüşürük.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder