Sayfalar

Selam. Ben.. Sadece Ben İşte.



 gece gece neden böyle birşeyi yaptığımı bilmiyorum. hayır hayır kafam iyi falan da değil. seni kesinlikle de tanımıyorum. hayranlarından birisi falan değilim. abaza bir ergen de değilim. yalnız, umutsuz, çaresiz bir adamdım yıllar önce ama hayır şimdi o da değil. hep anlatmak istediğim ama kimsenin dinlemediği hikayelerim de yok. sadece muhabbet etmek için birilerine ihtiyacım var. çevremdeki insanların samimiyetsizliğinden yakınmayacağım. biraz boşlar sanırım. ya da bana öyle geliyorlar. hayat da biraz öyle geliyor. ya da tekdüze, ne bileyim sıkıcı falan. çok aynı. dünün de aynısı, önceki günün de. bende hiçbir hareketlilik yok. monoton işte. hayatlarımızı değişelim mi? ya da sen biraz seninkinden bahset bana; ben de sana benimkinden bahsedeyim. benim tam olarak sağlam bir dayağa ihtiyacım var gibi aslında. ya da yok. en azından düşünmek için sağlam kafaya ihtiyaç var. bıraktım herşey düşeceği yere düştü ve ben şuanda bok içinde yüzüyorum sanırım.

hey! benim burada kurtarılmaya değil, sadece tamamen dibe çökene kadar konuşmaya ihtiyacım var. tek sorum; neden?

neden gecenin birinde hiç tanımadığım birisine böyle bir mesajı atma gereği duyuyorum.. neden..

neden?..

 sorunun cevabını sen de arıyorsun. bulamazsın. bulamayız. siktir et. hadi gel yabancılıklarımızı birer kadeh içkide boğalım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder