Sayfalar

Günlükten Koparılan Sayfalar


 Ne kadar paran olursa olsun sahip olamayacağın şeyler vardır. Aşk, sevgi, mutluluk falan değil be. Dinazor mesela.

 Affetmek kalbinde kine ufak bir oda ayırır. Bu yüzden hiç olmamış gibi yapıyorum. İyi mi kötü mü bilmem. Sorgulasam zaten aklımı meşgul eder.

 Tanıdığım kızların büyük çoğunluğu kendisini yalnız, çaresiz ve umutsuz hissetmiştir bir dönem. Bende gidip tam o dönemi buluyorum ya. Yaralarını sararım; sonra giderler. Birşeyleri tamir etmekte üstüme yoktur. Sanırım başarılı bir mühendis olacağım. Motorlarla uğraşmayı sevmemden de geliyor bu sanırım.

 Göğüs uçlarımı ısırttım ya sürtüklüğünden bulaşmış mıdır acaba? Pardon o erkeklerde çekinik gendi, unutmuşum. Dilini gırtlağıma değdirmeye çalıştığında anlamam gerekirdi gerçekten beni kendine aşık ederek zarar vermek istediğini. Beni nasıl özlediğini bilmiyorum ama mırıldanırsan çalabilirim.

 Kibir ve egomun tek sorumlusu aynalar. Bana suç bulmayın. Tanrı beni yaratırken boş zamanına denk gelmişim.

 İşte böyle yapılıyor. Birisi resmini çekerken gülümsüyorsun; hiçbirşey yokmuş gibi. Uyum sağlamak için.

 Neden mi sustum hep? Çünkü hakaret etmeye değmeyecek kadar aptallardı. Sadece kocaları ile tanışana kadar vakit geçirecekleri adam olmak istemiştim. Anladım. Hayat sizin. Gidin ve hayatınızın içine yalnız başınıza edin.

 Günlüğümdekilerin bana özel olması gerekiyordu sanki. Yok lan siktir et. Bana özel olması gereken tek şey şarkı listem. Çünkü birinin şarkı listesini dinlemek günlüğünü okumaktan farksızdır. Hatta benim için günlüğümü okumanızdan daha önemli.

Hayatta başarılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder