Sayfalar

Blog hakkında

 Vay amk. Blogu açalı 2 sene oldu neredeyse. Aslında blogger'a kayıt olma tarihim 2008 gözüküyor da arada pek aksiyon olmamış.

 Aslına bakarsanız 2. sınıftan beri günlük yazıyorum da bloga aktardıklarım günlüğümde bulunan yazıların %0.1 'i bile değil. Blogu sanal günlük olarak kullanma fikrinden vazgeçeli zaten çok oluyor.

 Araştırmalarım sonucu popüler olmak için popüler konularda yazmak gerekiyormuş, reklam yapmak gerekiyormuş, sürekli güncellemek gerekiyormuş.

 Ben hiçbirisini yapmadım. Bloga reklam bile almadım, para kazanma derdim olmadı çünkü. Sadece yazdıklarımın bir faydası herhangi birilerine dokunması yeterliydi. Ama birilerine faydalı birşeyler yazmadığımın da farkındaydım.

 İllüminati tarzı güncel ilgi çekici olayların yanında moda, bilim, müzik veya sanat üzerine bayağı birikimim olmasına rağmen ben gidip deneme-aforizma içerikli yazılar yazma kararı aldım. Neden bilmiyorum. Belki de yazdıklarımın samimiyeti ilgi çekecekti. Sadece tanıdıklarım okuyordu beni nasıl olsa.

 Siz görmüyorsunuz ama taslak halinde;
-2 hikaye (gölgesiz birey adlı hikayenin sadece 2 bölümü yayınlandı. geride 15 bölüm daha var. bir de bir sabah uyandığımda kendimi jöleye dönüşmüş olarak buldum adlı 6 bölümlük hikaye var. zamanla hepsini yayınlamış olacağım)
-''Boyut kavramı ve rüyalar'' adlı 11 yazıdan oluşan yazı dizisi. İçerisinde zaman kavramı, boyutlar, spiritüalizm, simya ve gizli ilimler hakkında bir sürü bilgi var.
- Simya hakkında bir sürü yazı var. Ama hepimiz biliyoruz ki ha simya ile uğraşmışsın ha şirinleri yakalamakla. Sonu olmayan bir iş.
-Sayısız film tanıtım ve eleştirisi var. Canı sıkılanların uğrayabileceği bir köşe hazırlamayı düşünmüştüm o bile yarım kalmıştı. Devamını getirmeye çalışacağım.
-Günlük olaylarımı deftere yazıyorum hala. İleride bloga geçirmeyi ya da hikayeleştirmeyi düşünüyorum.
-İllüminati hakkında yazı yazasım var fakat popüler olmak için yazıyor dedirtmem. Onun için yazmıyorum.

-Merak etmeyin çok ilginç yazılar ilerleyen günlerde sizinle olacak. Blogum uzun vakitler geçirebileceğiniz bir yer olacak.
-Music Player da ekledim. Favori şarkılarımı dinlerken blogumu dolaşabileceksiniz.

Blogumu seviyorum. Okuyucularımı seviyorum. Olumlu olumsuz tüm yorumları seviyorum.

Keyifli gezinti;
İyi dinlemeler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder