Sayfalar

14 Şubat

 Genellemeleri sevmem fakat üzerinde duracağım birkaç nokta var.

 Kapitalizm ürünü, çiçekçi bayramı, dünya hediyelik eşya satanlar günü olarak da geçen, çevirisi ''Sevgililer günü'' olarak geçen 14 şubattayız. Gerçi benim için ilk kopya koyun Dolly'nin ölümünden başka bir anlam ifade etmiyorsa da; bugün önemli bir gün.

 Hadi sevgililerinizin elini tutup bugün ona daha büyük cıvıklıklar yapın. Tek tavsiyem bu; normalde romantizm konusunda üzerime tanımam ama bu aralar yalnız takılmayı bir kızın dırdırını çekmeye tercih ediyorum. Bu yüzden cıvıklık konusunda pek kreatif ('yaratıcı' demek ama görgüsüzlük edeyip yabancı kelime kullanayım dedim.) olamayacağım.

 Madem sevgilim yok, hediye alma, dışarıda sürtme gibi olaylarım olmayacağı için gittim cebimdeki paranın büyük bir kısmını iddaa'ya yatırdım. Ronaldo yine büyüklüğünü gösterdi ve 'Ronaldo gol atar' bahsimde haklı çıkmamı sağladı.

 Ee paran da var yavrum; şimdi ne yapacaksın?

 Para mutluluk değil arkadaş. Yani az bir para mutluluk değil. Parasızlığın kesinlikle mutsuzluk olduğu üzerine tezlerim yok değil tabi ama orta derece bir paranın 'tam mutluluk' getirmeyeceği kanısına vardım.


 Demin de söylemiştim sana; sen de yap güzel oluyor.

 ''İçinden geldiği gibi yaşa fakat tutunacak dal ararken s.ki tutma.'' demişti bir arkadaşım. Tamamen hak veriyorum artık ona.

 Buradayım işte. Tamamen silahsızım fakat sana karşı vereceğim savaşta ilk olarak cesaretimi öne süreceğim.

 14 Şubat bahane bro. Biraz yazasım geldi sadece o kadar. İstanbul'dan boşu boşuna geldim bir hafta önceden. Fakat işler iyi gidiyor gibi. Dur bakalım hayırlısı. Hayırlısı diye diye ışınlanacağım bir gün sanırım bu şehirden.

 Bazen sadece koz çekersin. Nah gelir o kupa kızı. Saklanmıştır bir yerlere; sen en iyi kozlarını feda edersin ama zaten o kazanacaktır gitmiştir çünkü çoktan kupanın papazı ası. Kim bilir hangi valenin altında yatıyordur; belki de ufak bir sayıya vurulup gidecektir bekledikten sonra.. Bunu hayatla bağdaştırmaya çalışmayacağım; gerizekalıya laf anlatmaya çalışmak gibi olur.

 Bu gece çekerim kafayı bir temiz uyurum ben arkadaş. Önümüzdeki 3 günüm de boş aslında  kaçsam mı bir yerlere diye plan yaparken pazartesi de gelmiş olur. Daha burada geçirmem gereken birkaç on hafta var sanırım. Neyse film arşivimi büyüttüm bari onlarla idare ederim.

 Sevgi dolu günler.

 Bu yazıya uygun parça yok gibi ya. Saçmalayalım bu sefer. Tüm yalnızların yalnız kalma sebeplerine gelsin.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder