Sayfalar

Bazı Şarkılar..

bazı şarkılar vardır.. kimseye söylemezsiniz. kimse bilsin istemezsiniz. aslında herkes biliyordur. ama size özel olduğun bilmezler.
onlar bilmezler her sabah onunla uyandığınızı. bilmezler her moraliniz bozulduğunda, canınız sıkıldığında, birşeyi kutladığınızda, bir şeye kafanızı taktığınızda, birşeye mutlu olduğunuzda, birşeyi unutmaya çalıştığınzda.. bilmezler hep onu dinlediğinizi. o da bu şarkılardan birisiydi benim için. ta ki kendi hayatımın melodilerine söz bulana kadar. buldum o sözleri artık sizlerle paylaşmamın zamanı geldi demektir. hiçbirşeyin benim için sonsuza kadar özel olmayacağını anladım. çünkü bana özel doğmadılar, bu zamana kadar bana özel olmadılar. hep başkalarının dudaklarına yapıştılar, başkalarının kulaklarını yalayıp G noktalarını kaşıdılar.
hiçbirşey size özel değildir. deriniz bile 40 günde çürür, burnunuz 56 günde düşer. öldükten sonra arkanızda ne kadar eser bıraktığınıza bakın sadece. birileri sizin arkanızdan ağlarsa; bir süre geçtikten sonra da 'iyi birisiydi' deyip güzelce anarsa sizden iyisi yoktur bu dünyada.
sahiplenmeyin hiçbirşeyi. hangi insan evladı götürmüş ki sevdiğini kucağında? olur ya yaşayanlar da belki kalbinde, belki de hala sesi kulaklarında..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder