Sayfalar

Aşk



19yasinda biri olarak ne kadar faydam olur bilmiyorum ama ben kendimi soyle gelistiriyorum

Ingilizce, almanca, fransizca, japonca 26yasima kadar ogrenicem (ingilizcem orta-ust arasi, almanca, fransizca giris seviyesi, japonca yok)

Lise yillarimda sertifika toplamaya baslamistim, universitede buyuk projelerde calismak istiyorum

Not ortalamam min 3.2 olucak

Cift dal okuyacagim

Bir muzik aleti ile ilgilenicem (su an gitar caliyorum ama yazin piano veya cello baslicam bide)

Spor yapmaya devam (3tane madalyam var, futbool disinda bisile ugras bence, ben oyle yapiyoru: maca ciktiginda stadin ugultusu, bir kadinla iliskiden daha fazla zevk veriyor)

Stajimi cok iyi bir yerde yapmak icin ugrascam

Dans kursuna gidicem veya universitedeki klube takilcam

Her yaz work&travel yapicam, son yil interrial, ondan bi onceki yil asya turu.

Kendi amator casus ucagimi, fuzemi, hatta uydu bile dusunuyorum (lazer kesim, goruntu aktarimi, butun ekipmanlarim var, sadece bi programlama ogrenmem gerek, kendi ekibi kurabilirim)

Yas 26 da Cv mi goturup is isteyen biri degil, fuarlara kendi standimi acip kendi isimi pazarladigim veya sirketlerin gel calis dedigi biri olmaya caliscam

Suanda bile hem eglenip hemde cok basarili isler yapabiliyorum. Bunun tek sebebi interneti ihtiyac disi kullanmamam, tv karsisinda cok vakit gecirmemem. Bu ikisi hayatinizda varsa en iyisi biraz zor olunur.



en sonunda ne mi oldu? daha 20'sine gelmeden aşık olup hepsini unuttu. şimdi çok mutlu ama.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder