Sayfalar

Gidici

 Nasıl anlatsam, nerden başlasam bilmem.. Aslında başlık üzerinden yola çıkabiliriz.

 Gidici olan benim değerli okuyucu. İçimdeki yaratığın son çığlıklarını duyuyorum her gece. Beklemediğim bir anda gerçekleşebilecek ve bana 'bu evrenin soyunma şeklidir' diyebilecek bir arzum bile yok artık. İçi boşaltılmış bir ördek gibi hissediyorum kendimi. Hani sadece 'ben buradayım, yaşıyorum' diyebilirim fakat dışarıdan göründüğü gibi bir iç huzur taşıyamıyorum hiçbir zaman. Sadece nefes alıp verdiğimi biliyorum, şükrediyorum ve yoluma devam edebilecek kadar enerjim olduğu için seviniyorum.

 Etrafımda kalan birkaç iyi insan var sadece. Onlarla vakit geçiriyor, onlarla eğlenebiliyorum. Bazen kendimi kaybedene kadar içiyorum. Çünkü içince hallolmadığını, hallolmayınca içildiğini öğrendim.

 Son birkaç yıldır, özellikle liseden mezun olduğumdan beri hiç kendimi tam bir şekilde mükemmel ve mutlu hissedemedim. En büyük kahkahamın içerisinde bile hep bir 'sonraları da böyle olabilecek miyim' kuruntusu geçti. İnsanların arasında kendimi yalnızken olduğum kadar rahat hissedemedim. Birkaç tane çok güzel kızla takıldım. İçlerindeki yaşama arzusunu gördükçe kendimi de mutlu hisseder gibi oldum. Aslında hep ben mutlu etmeye çalıştım. Öğrendiğim en dandik şeydi bu diyebilirim. İnsanları mutlu edince ben de mutlu olacakmışım. Bir süre sonra gülmenin bulaşıcı olduğunu öğrendim. Karşındaki gülünce sende gülüyorsun haliyle.

 İnsanlar yeni tarzımı gördükçe mükemmel olmuşsun diyorlar. Saçlarımı daha önce olmadığı kadar uzattım. Sakallarımı da haliyle. Tamamen kendi haline bıraktım anlayacağınız. Arada sırada şekil veriyorum falan. İnsanlar bunun bir tarz olduğunu düşünüyorlar. Ben berbere gitmeye üşendim aylarca ve bu duruma geldim. Anlamıyorlar ve güzel olduğunu düşünüyorlar. Bilmedikleri birşey var; aslında saçlarım benim boşvermişliğim.

 Bu yazı şarkısız olacak gibi. Tamamen sessizliğe verdim kendimi. Bıktım artık tüm gece oturup sabahlara kadar göt kadar odada takılmaktan. Arada sırada çıkıp kendime bir iş bakayım diyorum, öğrenci olduğum için herkesin geçici birisini aramadığını söylemesi sonucu hayal kırıklığı ile dönüyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder