Sayfalar

Aşk






Yavaş yavaş büyü bebeğim..

Yavaş yavaş büyü ki her anın benimle geçsin dolu dolu.
Yavaş yavaş büyü ki
beni daha çok sevebilesin.

Utana sıkıla tut elimi bebeğim.
Utana sıkıla tut ki
sıkıntılarını ben gidereyim.
Sonra bir tut ki
hiç bırakmayacakmışsın gibi hissedeyim.

İçten içten gülümse bana bebeğim.
İçten içten gülümse ki
donarken üşümek aklıma bile gelmesin.
Gülümse bana bebeğim
Gülümse ki bende o sıcaklığı ruhuna vereyim.

Yavaş yavaş daha da çok sev beni bebeğim.
Yavaş yavaş daha da çok sev ki
yanında giderek nasıl daha da mutluyum görsünler.
Yavaş yavaş daha da çok sev ki
birbirimize ne kadar aşığız bilsinler.

Yavaş yavaş yaşlanalım biz en iyisi bebeğim.
Yavaş yavaş yaşayalım ki
bu dünyanın yağmur perdesi kalktığında gözlerimizden;
dolu dolu geçsin her anımız.
O perde kalktığı zaman da;
tut elimi beraber izleyelim dünyadaki eserlerimizi.

Anılarımız kalsın geriye bebeğim.
Anılarımız kalsın ki;
Bu dünyadan ne kadar büyük bir aşk geçti bilsinler.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder