Sayfalar

Ara ara ara..

Malum üniversiteye 1 sene gecikmenin sonunda bu sene başlıyorum. Hatta başladım bile. İlk haftam geçti sayılır. Nasıl geçtiğini tahmin bile edemezsiniz. 2 ayrı yurt maceram oldu ki onlara sonra girelim şimdi saatlerce yazmak zorunda kalmayayım.
 Karabük Üniversitesinde okuduğum için Karabükte yaşamaya başlamam gayet normal sanırım. Burası beklediğim gibi bir yer çıktı tam da aslında. Yurtta beraber kaldığım arkadaşlar sağolsunlar hiç sıkılmıyorum. Okuldan gelip akşama kadar kitap okuyarak zaman öldürüyorum. Gezip tozacak yerleri de olmadığı için ya Pes 12 oynamaya çıkıyoruz ya da balkonda çekirdek çitleyip muhabbet ediyoruz. Beni bilenler bilir; 7/24 bilgisayarın başında oturan biriyimdir. İşte o iş burada olmuyor. Yurtta internet var fakat ben laptopumu getirme zahmetine katlanmadım. Biraz uzaklaşmak da hoşuma gitti açıkçası. Dizi izleyip sözlüklerde gerekli gereksiz her konuyu okumuyorum artık. Chuck Palahniuk'tan Gösteri Peygamberi'ni ve Mehmet Coşkundeniz'den Sen Git Aşk Bana Kalsın'ı baştan okumak zorunda kaldım. Spor yapmaya başladım. Muay Thai adı altında kız gibi dövüşmeyi öğretiyorlar burda. Saç saça girmediğimiz kaldı bir. Full kontaktan sonra pek bi sıkıcı gelmeye başladı.
 Yeniden inci sözlüğe sardık. Akşamları artık batak oynamaktan sıkılınca inci sözlüğü açıp varmı güzel adriana lima capsi diye kol geziyoruz. Grubun %85'i mühendis olunca anca böyle oluyor.
 Karabük ilginç bir yer. Hayat sadece demir-çelik-kömür-öğrenci s.kmek dörtlüsü üzerine kurulu buradaki halk için. Eskişehir gibi öğrenci şehri diyorlar ama bu kadarını ben hiçbir yerde görmemiştim. Tek eksikleri .. kalmış. Neyse ağzımı bozmayayım.
 Dersler sıkıcı.
 Havalar soğuk.. Ama aşık oldum. İçimi ısıtan birisi var. Çok tatlı.
 Bayramda semte dönücem elbet. Bekle beni Z.Burnu!.
 Bu aralar Eddie Vedder'a çok sardım. Sabah akşam Model ile beraber dinliyorum. Ama nedense her sabah kalktığımda dilime Duman'dan 'Helal olsun' takılmış oluyor. Kimin alarm sesiyse artık.
 Tanıdığım en büyük orospu çocuğu hala zaman.
 Canım sıkıldıkça bitki ve meyve çayı içiyorum. Bekçi dayıya falan sataşıyoruz.
 Arada halı saha maçı falan oluyor. Maksat sipor olsun, artık bizden geçti.
Bloga yazmaya başladım ufaktan. Birde bloga yazsam çok süper olacak. (kelime esprisi altını çiz.)
cCcincCc
ßß

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder